אמזון ישראל – לקנות מאמזון מישראל (amazon israel)o


TwitterGooglWhatsAppPinteShaחברת אמזון היא חברה ענקית שמוכרת מוצרים רבים מכל הסוגים. לאמזון יש זירות מסחר רבות ברחבי העולם, אבל לצערנו אין זירת מסחר של AMAZON ISRAEL. ישראל היא אחת המדינות עם שיעורי רכישה הגדולים ביותר ברשת האינטרנט אבל מספר האנשים כנראה לא מצדיק להקים סניף של אמזון ישראל. למרות זאת נקווה שביום מן הימים תוקם AMAZON ISRAEL. שמועות וידיעות ראשונות על אפשרות של הקמת סניף כזה כבר קיימות אולם נראה שזה ייקח עוד הרבה מאוד זמן.
עד שסניףזה  יוקם יש קושי מרכזי אחד בקניה מאמזון בישראל והוא בעיית המשלוח. מוצרים רבים ומוכרים רבים באמזון לא שולחים את המוצרים שלהם לישראל. אמנם בעיה זו נמצאת במגמת שיפור בזכות ניסיונות של אמזון להרחיב את השילוח הבין לאומי שלהם אבל עדיין מוצרים רבים אינם נשלחים לישראל. אנחנו מציעים מספר פתרונות עיקריים לקניה מאמזון בישראל:

קניה דרך אמזון גלובל

זוהי לא ברירת המחדל של אמזון. ברירת המחדל כוללת מוצרים רבים שנשלחים רק ברחבי ארצות הברית, ולכן כדאי להכניס את הדף הזה למועדפים ובכל פעם לחזור אליו.
הפתרון הזה הוא חלקי כי באמת הרבה מאוד מוצרים לא נשלחים מאמזון האמריקאי בשלב הזה לישראל, ובגלל המרחק לחלק מהמוצרים מתווספים דמי משלוח מאוד יקרים.

הרשמה לאמזון

כדי להזמין מוצרים דרך אמזון צריך להירשם לאתר ולעשות לעצמנו חשבון באמזון. התהליך של יצירת החשבון הוא בחינם. הרשמה לאתר העולמי תופסת גם לכל האתרים האחרים של אמזון ברחבי העולם. כדי להירשם לאמזון אנחנו צריכים ללחוץ על הכפתור שמסומן בעיגול אדום בשורת הפקודות העליונה שבתצלום המסך.
אחרי שנלחץ על הכפתור יופיע לנו המסך הבא שבו אנחנו צריכים לבחור את האפשרות של משתמש חדש.
במסך הבא שנפתח אנחנו צריכים להוסיף שם, כתובת מייל וסיסמה (צריך לחזור על הסיסמה פעמיים) כדי ליצור חשבון חדש.
בשלב הזה אנחנו נרצה להוסיף כתובת בישראל כדי שיהי לנו יותר קל לדעת על כל מוצר אם הוא נשלח לישראל. בשביל זה אנחנו נכנס להגדרת החשבון שלנו שנמצאת באותו מקום שבו נכנסנו מקודם ליצירת החשבון:
אחרי שלחצנו על האפשרות הזו ייפתח בפנינו המסך הזה ואנחנו נבחר בו את האפשרות YOUR ADRESSES.
במסך שנפתח אנחנו נבחר ADD ADRESS ואז ייפתח לנו מסך עם אפשרות להוספת כתובת. כאן נבחר את ישראל ונמלא את הכתובת המלאה שלנו באנגלית.
אחרי שיש לאתר העולמי את הכתובת שלנו בישראל יותר קל למצוא דברים שנשלחים לישראל.
אפשרות נוספת היא לעשות קניות באמזון אנגליה. גם האתר של אמזון אנגליה עושה משלוחי על מוצרים רבים והמחיר של המשלוח זול יחסית. ישנם מוצרים המחיר שלהם באמזון אנגליה זול מאשר אמזון גרמניה ויש מוצרים שהמצב הוא הפוך.
מה זה בעצם אמזון גרמניה ואנגליה? כיוון שאמזון גילתה שהיא מקבלת הזמנות מרחבי העולם כולו היא החליטה שהשיטה הטובה ביותר מבחינתם היא לפתוח עוד סניפים של אמזון ברחבי העולם. הסניפים הללו הם בעצם חנויות עצמאיות שמופעלות על ידי אמזון. המחירים בכל חנות הם שונים ואפילו יש מקרים שבהם מור מסוים נמצא רק בחנות אחת ולא בשנייה. היתרון הגדול מבחינתנו הוא שהחנויות האירופאיות של  אמזון רואות במדינת ישראל את החצר האחורית שלהם ולכן הם שולחים כמות הרבה יותר גדולה של מוצרים לארץ, ובגלל שהמרחק הוא קטן באופן דרמטי אז גם המחיר של המשלוח הוא הרבה יותר זול.
אמנם לא כל המוצרים נשלחים לישראל אבל אחוז גבוה נשלח. מה כדאי לקנות מהאמזונים ההם? בעצם, בשני האמזונים האלו המחירים דומים מאוד למחירים של החנויות הזולות באנגליה ובגרמניה. הרבה אנשים שעושים קניות בטיסות לגרמניה ואנגליה מגלים שהיה להם יותר משתלם להזמין את המוצרים מאמזון מאשר לקנות אותם בחנות פיסית, כי המחיר של אמזון הוא מהזולים במדינה שם ולעומת זאת תיירים קונים בחנויות יקרות ולא עושים השוואת מחירים.
יש דברים שנראה להרבה אנשים הגיוני לבדוק באמזון כמו נעליים, בגדים, גאדג'טים ועוד. אבל אנשים מאוד מופתעים לגלות שבהרבה מאוד מקרים יותר זול לקנות מחו"ל דרך אמזון גם ברזים, שואבי אבר טוחני אשפה וכיריים ועוד מוצרים בגדלים האלו. ההנחה הראשונה היא שלא יכול להיות שגם מוצרים כאלו יהיו יותר זולים כולל משלוח ומיסים, אבל המציאות היא שהרבה מאוד מוצרים כאלו יותר זולים שם. אנחנו מציעים לבדוק כל מוצר שאתם חושבים לקנות קודם כל באמזון.

תוסף לבדיקת משלוח מאמזון לישראל

האפשרות האחרונה מסובכת מעט יותר. הקניה באפשרות זו היא דרך האתר הרגיל של אמזון בתוספת שימוש בהרחבה לאינטרנט שמאפשרת לנו לגלות האם המוצר שאנחנו רוצים נמכר על ידי אמזון או מוכרים אחרים גם במשלוח לישראל. השימוש בהרחבה הוא די פשוט והוא מאפשר לבחור מוצר באמזון ולבדוק את הזמינות שלו עם שליחה לארץ. הסבר מפורט על שיטה זו ניתן למצוא כאן.
אז עד שאמזון יפתחו סניף של אמזון בישראל נצטרך להסתפק בשיטות הללו ודרכן להנות מהשירות ומהאיכות המעולים של אמזון.
בתחילת הדרך אמזון התעסקו בעיקר במכירת ספרים דרך האינטרנט אבל היום החברה התרחבה למכירה של מוצרים רבים ושונים. בשנים האחרונות אמזון סובלת מתחרות עזה מצד חנויות רבות אחרות שמוכרות באינטרנט ובעיקר מצידה של איביי. אבל עדיין ישנן סיבות מאוד טובות שבגללן אנשים מעדיפים לקנות מאמזון. השירות והאחריות של אמזון למוצריה ידועים בכל העולם, ולאמזון יש משלוח הרבה יותר מהיר מלחברות המתחרות. רוב המוצרים שנמכרים באמזון נמצאים במטה החברה ויכולים להישלח באופן מיידי, ומשלוח יגיע אליך עד הבית. כאשר אתה קונה מאמזון אתה יודע שיהיה לך למי לפנות אם תהיה לא מרוצה מהמוצר שהגיע אליך. עוד יתרון עצום של אמזון הוא שהם מחשבים את כל העלויות כולל המיסים בזמן ההזמנה ואתה מצידך לא תצטרך לשלם שום תוספות.
המחירים באמזון זולים כל הזמן באופן משמעותי לעומת ישראל אבל יש באמזון פעמים רבות מבצעים, שמגיעים לשיא בימי הקניות המרוכזים הגדולים ב – Bkack Fridy וב – Cyber Monday.
סרטון היוטיוב שצירפנו מראה איך נראה מחסן של אמזון באחד מימי הקניות הגדולים ואיך מתמודדים שם עם אספקה של כמות כל כך מטורפת של קניות.


Comments

Popular posts from this blog