לקנות בזול באמזון – 6 טיפים סודיים במיוחד שאתם חייבים לדעת


לא משנה אם אתם קונים הרבה או מעט באמזון, אתם חייבים לקרוא את הטיפים הסודיים שלי שיכולים להוזיל לכם את מחיר ההזמנה באופן משמעותי.
מוכנים?

נשמע מסובך? ממש לא!

לאמזון יש שירות מעולה שמאפשר לקבל הנחות של עד 15% לחלק גדול מהמוצרים שלהם. כן, 15% סתם כך. מעט מאוד יודעים זאת אבל מה שצריך לעשות זה להכנס לאמזון  ולהקיש בשדה החיפוש את סוג המוצר שאנחנו רוצים לקנות. לחילופין, תוכלו לבחור שם קטגורית מוצרים מתוך מגוון שאמזון מציעה. שימו לב שרק לחלק מהמוצרים, מתכלים בעיקר, יש את האפשרות הזו אבל עדין, מדובר על שירות שיכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

טיפ#2: להשתמש באמזון פריים בחינם

למי שרוצה לקנות בזול באמזון, שימוש אמזון פריים הוא שירות פרימיום שמקנה לחברים בו הנחות מיוחדות, משלוח תוך יום ללא תשלום (זה לבד, יכול לחסוך לעיתים עשרות דולרים כתלות בגודל המוצר), גישה לשירותי התוכן של אמזון ועוד.
אז מה צריך לעשות כדי להנות מזה?
כנסו ובצעו הרשמה מהירה.עכשיו, כל הקניות שלכם יהיו זולות יותר אם במחיר הטוב ביותר של אמזון או בלהנות במשלוח מיידי ללא עלות (בתוך ארה״ב בלבד, אבל גם מחוצה לה, זה יחסוך לכם כסף רב).
אל דאגה, יש לכם 30 יום לעשות שימוש בשירות ללא תשלום. תוכלו לבטל אותו בכל עת.

טיפ #3: רכישת גיפט קארד Gift Card מוזל

המנגנון פה הוא פשוט מאוד. במקום לקנות גיפט קארדים באמזון, יש שירותים המציגים גיפ קארד בעלות מוזלת יותר שיאפשרו לכם לקנות בזול באמזון. לדוגמא, באתר מציעים הנחה סטנדטרטית של 1.5% בממוצע (כלומר כרטיס בעל שווי $100 יעלה לכם $98.5). האתר מציע גם אפשרות למכירה פומבית של גיפ קארדים, בה תוכלו לחסוך אפילו 6-7% משוויה הכרטיס.

טיפ #4: תתחילו להנות 

כן, גם אמזון עצמה מציעה קופונים שווים מיוחד.
רוצים לחסוך עשרות אחוזים ככה סתם בלי סיבה וגם לקנות בזול באמזון? כנסו  ותתחילו לחסוך (הרבה) כסף.
אגב, כל אתר קופונים שמכבד את עצמו בארה״ב מציע קופונים לאמזון. פשוט תגגלו ״Amazon coupons״ ואתה מסודרים.

טיפ #5:  

 הוא עוד שירות מעולה של אמזון. למי שמחפש לקנות בזול באמזון ויש לנו סבלנות, יש סבירות גבוהה שאם יחכה מספיק, הוא ימצא את מבוקשו באמזון דילס.
מה צריך לעשות?
פשוט כנסו ותתחילו לנבור אחר מוצרים שמוצעים לעיתים ב 70% הנחה!

טיפ #6: השתמשו באתרים להתראות מחירים באמזון

ישנם מספר אתרים שיאפשרו לכם לקבל התראות מחירים בזמן אמת למייל שלכם.
הרעיון שעומד מאחוריהם הוא פשוט. כל שירות מציעה תצוגה של היסטוריית מחירים לכל מוצר ולדעת האם הוא במבצע. בנוסף, ניתן להגדיר מחיר מבוקש למוצר מסוים ולקבל מייל כאשר המחיר הזה מגיע.

Comments

Popular posts from this blog